Verkoopstyling

U wilt uw woning verkopen, graag tegen een leuke prijs en binnen een redelijke termijn. Dan helpt het als potentiële kopers meteen bij de eerste indruk al denken: leuk huis, hier wil ik wel wonen. En u heeft maar één kans op een positieve, eerste indruk.
 

Een professional inschakelen?

Volgens kenners zijn de eerste dertig seconden van groot belang; de allereerste indruk dus. Wordt een koper dan niet verleid, dan zal het aanzienlijk moeilijker worden om hem/haar over de streep te trekken. Een aantrekkelijke presentatie kan precies het verschil maken.
Stad en Land Makelaardij werkt al jaren samen met een professionele stylist als het gaat om de inrichting van de aangeboden woonobjecten. Zo’n professional kijkt met een andere blik naar uw huis en is objectief in zijn oordeel. Hij heeft geen band met de spullen die in het huis staan en kijkt met een frisse blik naar zaken waar u in de loop van de tijd wellicht “blind” voor bent geworden.
 

Mijn huis is toch prima zo?

Aan de inrichting van uw huis mankeert per definitie niets, laat dat heel duidelijk zijn.
U heeft in uw woning een persoonlijke sfeer gecreëerd die voor u optimaal is. U heeft op die manier van uw huis een “thuis” gemaakt. Een plek die helemaal voldoet aan uw woonwensen. Op het moment dat u uw woning gaat verkopen is het belangrijk om u te realiseren dat veel kijkers, en dus potentiële kopers, niet in staat zijn om door uw persoonlijke sfeer heen te kijken. Hou daarbij voor ogen dat kijkers op zoek zijn naar een huis en niet de zaken die er in staan. Het is daarom van belang de presentatie zo optimaal mogelijk te maken van uw handelswaar: UW HUIS!
 

Praktische adviezen

Bij verkoopstyling gaat het er om de aandacht van de potentiele koper te richten op de werkelijke handelswaar: uw huis. Het is daarbij van belang de te verkopen ruimten te laten zien. De stylist geeft u hiervoor per ruimte praktische adviezen. Welke spullen weglaten, welke verplaatsen, soms een kleuradvies of een suggestie voor het veranderen van accessoires. Dit alles met het doel om rust te creëren waarbij een koper zo min mogelijk wordt afgeleid door persoonlijke spullen. Op die manier kan de koper zich volledig, bewust of onbewust, op uw “handelswaar” concentreren.
 
Vraag naar de mogelijkheden voor uw specifieke situatie.